Flytta kanaler

Jag har problem med att få mina kanaler i den ordning jag vil ock är van vid !
Jag loggar ut, rebooter min desktop ock börjar att lägga mina MÅNGA kanaler i rätt orden , men det är stort set omöjligt att få ALLA rätt !
Just nu strular TV 6 ock ligger SIST , ock det er inte där jag önskar den !
Hur får jag ALLA mina kanaler på "plats" ock i rätt ordning dvs SVT1 -SVT2-TV3-TV4-Kanal5 etc etc etc ock inte som på bild !!

Kommentarer

  • Hej Geo,

    Det finns två sätt att flytta kanaler. Det första och kanske enklaste sättet om du vill flytta flera kanaler är att gå in här: https://www.tv.nu/min-sida/mina-kanaler. Dra pekaren över de tre små linjerna, tryck och håll i där så kan du dra runt kanalen till den placering du önskar.

    Om du endast önskar flytta en kanal först eller sist, gå in på startsidan, tryck på de tre små prickarna till höger om kanalnamnet då har du valen "Flytta högst upp" och "Flytta längst ner".

    Hoppas det hjälpte, hör av dig annars!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Ni pratar i nattmössan !!
    Jag har haft problem när Telia har ändret på deras kanalar,. men tyvärr klarar inte av dom mest simpla sakar !
    ALT jag önskar är at ku lägga mina kanaler som jag har förklarat , men det fattar ni tyvärr inte et dyft av , vad hjälper det då att ni finns när ni absolut intet kan ??????

    Ock NEJ , det hjälper inte att klicka på några små prickar !!systemet är ruttent ,ock <hur MÅNGA gångar ska jag godkännna eran odygliga POLICY , det räcker för böfvelen med EN GÅNG , eller hur ????