Trött på er app!

Har haft den här appen länge, plötsligt får man upp kanaler man inte vill ha. Tänker inte göra en inloggning för att välja kanaler igen. Slutar använda den. Har ni nån monopol på tv- guider eller finns nästa inga andra att använda. Så jävla tröttsamt😡
Jeanette Möller

Kommentarer

  • Hej Jeanette,

    Tyvärr måste man ha ett konto för att annars försvinner kanalinställningarna om du installerar om appen eller byter enhet. Nu får alla icke inloggade samma kanaler men förut så kunde gamla inställningar finnas kvar.

    Hoppas du stannar, prova gärna att skapa ett konto!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor