Troligt fel i Johannes text om Spaceman.

Meningen ang om man gillar serien blir lite förvirrande. Efter som Koriander..... Du skriver typ:
"...Antingen hatar man eller gillar...jag lutar åt det förstnämnda även om den intekommer upp till samma (menar du verkligen dåliga?) nivå som Chernobyl"
Mvh/Karin
Karin

Kommentarer

  • Hallå Karin.

    Haha, du har helt rätt. Jag råkade vända på det i all hast. Jag menade förstås det sistnämnda, inte förstnämnda. Bra att du såg det och hörde av dig. Nästa gång ser jag till att det blir rätt.

    Ha en fin dag
    Hälsar

    Johannes