Tomt i tablån på sport, film

Om jag tar dagens datum är sport och film tablån tomt men om jag tar morgondagen funkar allt bra. Har varit så en veckan nu ochbjag har bytt kanaler, paket mm men ingen förändring

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för att du hör av dig. Vi har anmält felet och försöker hitta en lösning på problemet så fort som möjligt. Har du testat vår mobilsajt www.tv.nu så länge? Där fungerar film, serie och sportsidan.

    Gott Nytt År!