Tidigare säsonger av En plats i solen. Vi söker avsnitt 13 säsong 1.

Kan man få tag i avsnitt 13 säsong 1 av En plats i solen?
Peter

Kommentarer

  • Hej Peter,

    Är TV4 som kör den men de verkar tyvärr bara ha en säsong (Säsong 2): https://www.tv.nu/play/program/en-plats-i-solen-85145.

    Kanske kontakta dem? De kanske vet vem som har rättigheter för resten av serien?

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Det vore bra om man kunde highlighta vissa avsnitt av en serie som man missat.
    När jag kollar in ”min sida” så är det tiotals varje dag som jag redan har sett.
    Exempel: Om jag sätter The Big Bang Theory som favorit, så är det 11 säsonger med 24 avsnitt. Det är 264 avsnitt.
    Jag har sett alla utom 10:08.
    Vill kunna markera den så att jag får meddelande så fort den kommer på tablån, så att jag kan programmera en inspelning.
    Dvs inte 5 minuter innan, utan 14 dagar innan.

    Har sett säsong 1-4 av Vikings. Vill inte ha dem på ”min sida”, men när säsong 5 kommer vill jag veta 14 dagar innan att det är dags och säsong 5 skall komma på ”min sida”.
  • Hej Ulf,

    Toppenförslag, skickar det vidare till vårt produktteam så de får se om det är något vi kan få in!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor