The Curse of Oak Island

Varför står det inte vilken säsong och avsnitt som sänds? Det har saknats länge nu tycker jag. Man ser det på de kommande programmen, se hur jag menar i följande urklipp från dagens ena program:

The Curse of Oak Island
History HD • Idag 10:20 - 11:20

Gänget har gjort ett antal banbrytande upptäckter i sin strävan att lösa ett 225 år gammalt skattmysterium.

Sändningar idag

History HDIdag 15:05 Säsong 8, avsnitt 1

Kommentarer

  • Hej Morgan,

    Jag ser att de episodspecifika beskrivningarna är på plats så det är underligt att säsong och episode in är utskrivet på sidan. Ska kolla om det går att fixa, tack för att du sa till!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor