textstorlek

efter den senaste uppdateringen behöver man nu förstoringsglas för att läsa texten. Liten text och så mycket tomt vitt runt omkring. Vilket snille kom på den ändringen?
Gör åminstone textstorleken valbar om ngn absolut vill ha mikroskopiskt liten text.
J W

Kommentarer

  • Hallå J W!

    Tråkigt att du upplever uppdateringen som en försämring givetvis. Jag tar det vidare till mina kollegor som jobbar med designen på en gång.

    Tack för att du hörde av dig!
    Trevlig helg
    Hälsar
    Johannes
  • Texten är svår att läsa.. önskar svart bakgrund till text..
    Tack..
    Bo-eric