Tävling

Hej TV.nu!

Hittade ert festliga Gott&Blandat-memory. Men såg att de vinnande tiderna ändrades drastiskt från dag ett till dag två? Om man klickar en gång på alla brickor utan att titta på dem, tar det ungefär 7,7 sekunder (alltså bara själva klickandet, oavsett om det blir par eller ej). Undrar därför allra ödmjukast om ni är säkra på att det inte förekommer något fusk, med tanke på tiderna (och den markant förbättrade vinnartiden från en dag till en annan)?

Tack annars för en kul tävling!
Mvh
Sara

Kommentarer

  • Hej!

    Ja vi blir själva chockade att det går så snabbt för vissa att lösa det! Vi har dock tagit säkerhetsåtgärder för att kunna säkerställa att det inte är fusk, vi har tex botar som alarmar om man känner att ngn använder ngn plug inför att överlista programmet och det har inte kommit ngt larm där. Sen har vi testat hur snabbt det går att bara klicka randomly på alla bilder och hoppas man sätter dem i rätt ordning och det tar ca 6 sek. Sannolikheten att man sätter detta är 1 på 10 000 men eftersom vi haft 20 000 tävlande är det möjligt att det är så de snabbaste gjort.
    Lycka till i tävlandet!
    Johanna Cervin
  • Hej!
    Var också med och tävlade och det var nästan beroendeframkallande att sitta och klicka och försöka få memoryparen så snabbt som möjligt. Kul men svårt! Undrar vilken som var sista tävlingsdagen. Jag var inne igår men då var det frågor istället för memory och gick att få väldigt snabba tider. Men står inte vem som vann igår.

  • Hej! Memoryt med gott och blandat var sista dagen 12 mars eftersom det var ett melodifestival-tema. Vi har alltid quiz med frågor eller memory som rullar hos oss men det är bara ibland vi har in samarbetspartners som ger ut priser också. När det inte finns priser redovisar vi idag inga vinnare, men den funktionen kommer längre fram.
    Johanna Cervin