Tävling påskquiz

Jag har deltagit i påskquizet och fått alla rätt. Då kommer det upp att du hämtar din voucher här! Men det går ej att trycka eller komma åt att man ange sitt tfn nr för att erhålla vouchen. Skulle vilja ha den....
Hur gör jag?
Anna Gustavsson

Kommentarer

  • Hej Anna,

    Vilken tid idag deltog du i quizzet?
    Man behöver inte ha alla rätt för att få en voucher, men vi släpper 1000 om dagen och har uppmärksammat att de tar slut direkt. Däremot kan man tävla om att vinna 10 vouchers och då är det rätt svar på snabbast tid som vinner.

    Vänligen, tv.nu
  • Jag kontaktar även leverantören och kolla om det är något tokigt med landningssidan.
  • Hej Anna,

    Tack för att du uppmärksammade och hörde av dig. Nu ska det fungera igen.

    Vänligen,
    tv.nu