Tablån

Hej Tv.nu

Jag undrar hur er sökmotor funkar, för när jag gick in på er hemsida för att kolla när SM i innebandy börjar idag så fanns det inte med i er Tablån. Ni se på bifogade bilder att det inte syns med i listan, ni kan också se att jag har kryssat i SVT Play och SVT 1 är i kryssat för min tablå.

Så till min fråga, hur kommer det sig att man inte ser att sändningen av SM-finalen börjar 12:00 ?

Mvh Jerker

Kommentarer

  • Hej Jerker,

    Tack för att du hörde av dig. Jag har undersökt lite och det är så att vi inte får live events av SVT Play och sändningen på TV var inte markerade som ett sport event och därför kom inte innebandyn med. Det här är något vi får kolla på om vi kan förbättra, tack för att du hörde av dig!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor