Tablån

Program som sänds i svt1 har ofta flera repriser i svt24 med teckenspråkstolkning resp. syntolkning. Det syns inte i er TV-tablå vilken tolkning som är aktuell för sändningarna. Exempel är Mästarnas Mästare.
Anki

Kommentarer

  • Hej Anki,

    Tyvärr har vi inte så detaljerade beskrivningar i de flesta fall, men jag ska ta det en vända med produktteamet och se om det är något vi kan ta in.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor