Tablån

Det verkar som ni ändrat i appen, jag kan inte längre se HELA dagens program utan bara från nu och några timmar framåt, det var bättre förr. Vill jag se morgondagens tablå visas denna från dagens aktuella klockslag och framåt, väldigt irriterande. Skickar med bild för onsdagens tablå.

Kommentarer

  • Hej Sven,

    Vi har byggt om stora delar av startsidan och för att göra det konsekvent med de andra plattformarna så använder vi oss av samma mobildesign som på de plattformarna. Du kan klicka på kanalnamnet eller ändra tid med klockan för att se hela listan men förstår att det är lite bökigare. Tar med din kritik till produktteamet, vilken mobil/tablet använder du?

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Hej!
    Nu såg jag att man får fram hela dagens tablå när man petar på kanalnamnet (som du skriver i svaret), häromdagen hade jag inte uppfattat att den möjligheten fanns, bara de tre prickarna som inte hjälpte till.
    Det fungerar bra i mobilen, Huawei P30 Lite med Android ver 10, men i plattan, Sony Xperia T2 med Android ver 6.0.1, där händer inget alls när jag petar på kanalnamnet, och det var därifrån jag kommenterade.
    Så, fungerar bra i mobilen och inte alls på plattan. Jag har ver 8.0.9 i dem båda.
  • Försvann mitt svar med information om vilka mobila verktyg jag använder?
  • Hej Sven,

    Jag förstår, tyvärr finns inte kanalsidan i det gamla utförandet kvar på tablet då vi byggt om stora delar av appen. Jag tar det vidare till produktteamet så kan vi kika på om vi kan bättra oss där, annars är det som du säger att klicka på kanalnamnet som gäller i mobilen för att se hela tablån. Förstår att det kan kännas obekant i början men vi har testat samma utförande på webben och upplever att det är ett snabbare sätt att navigera i tablån.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • På mobilen, ja, men på plattan då?
  • Hej Sven,

    Vi håller på att rulla ut en ny version som lägger tillbaka den funktionen på plattan, prova om du kan uppdatera den manuellt om du inte fått den och säg till om du har några andra funderingar.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Toppen! Nu fungerar det som (jag tycker) det ska - Tack!
    Trevlig helg & God jul så småningom
  • Roligt att höra, hoppas du får en god jul!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor