Tablå

Ett förslag:
Att man skall kunna märka upp de program i menyn som man vill se och få in det på en egen dagordning alltså in i en egen meny eller dagbok, vilket skulle göra det mycket enklare att inte krocka och att enkelt kunna komma ihåg vad det var som man vill se

Kommentarer

  • Hej Kjell,

    Tack för förslaget, jag lyfter det med produktteamet. Redan idag finns det en funktion för att markera program i tablån om du är inloggad, bifogar en bild. Du trycker på den lilla rutan när du håller muspekaren över programmet. Men det finns ingen sida där de markerade programmen samlas, det ger bara ökad synlighet.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor

  • Precis som den här tablån visar, vad svt1
    visar under dagen, HUR får jag fram det nu sedan uppdateringen???