Ta bort mig tack

Hej

Jag önskar att ni tar bort mig från detta register så jag inte får fortsatta mil. Har avskrivit mig 2 gånger men får fortfarande mail. Ta gärna bort mig helt fran alla eventuella register kopplat till tv.nu.

Tack på förhand!

Mvh

Kommentarer

  • Hej Lembit,

    Vi har fått några rapporter om att det är problem med att avregistrera sig från nyhetsbreven. Vi ska pausa dom och undersöka saken, tack för att du sa till!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Jag vill inte ha några fler mail. Blir bara besviken när jag inte kan se programmen som ni rekommenderar.    Gott nytt år!
  • Vilken e-mail adress använder du, ser inte att du är registrerad på nyhetsbreven hos oss med e-mailen du använder på kundo?

    Med vänliga hälsningar,
    Victor