Ta bort kanaler

Hej! Jag vill ta bort ett antal kanaler, men när jag klickar på de tre små punkterna till höger om kanalnamnet visas endast två alternativ: Flytta överst - Flytta nederst. Det ska ju finnas fler, t ex "Ta bort". Men det är e n d a s t två alternativ. Hur gör jag nu?

Kommentarer

  • Hej Eva,

    Det var inte bra, vilken enhet sitter du på och är det app eller web du använder?Är du inloggad?

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Hej!
    Inloggad. Sitter vid min PC. Använt både Chrome och Firefox, men utan att "prickarna" visar annat än det jag beskrivit tidigare.
    Vänliga hälsningar,
    /Eva Nk
  • Hej Eva,

    Jag kan inte återskapa problemet, skicka gärna en bild så blir det lättare för oss att hitta hur problemet uppstår.

    God jul!
    Victor
  • jag har samma problem som ovan! Har ni hittat ngn lösning?
  • Hej Maria,

    Det var inte bra, är du inloggad? Skulle du kunna skicka en bild på hur det ser ut? Tyvärr har vi inte lyckats återskapa problemet från vår sida.

    Går det att ställa in kanaler på min sida eller krånglar det där också?

    Med vänliga hälsningar,
    Victor