Svenskt eller engelskt tal

Hej! Jag undrar hur man på tv.nu-appen ser om (framförallt) barnfilmer som sänds är på engelska eller svenska. Har peppat barnen några gånger att tex shrek visas och när den väl kommer är den på engelska.

Kommentarer

  • Hej Roland,

    Tack för bra feedback. Det är oftast kanalen som beskriver med denna info själva i rubriken. Så ibland ser man att det står t.ex. Shrek sv. tal. Men ofta får vi ej denna information från kanalen, men absolut något vi kan kolla vidare på.

    Vänligen,
    tv.nu