svenska dialektmysterier

Hej! Jag undrar hur tv.nu fungerar. Skaffade en inloggning just nu och vill kunna se svenska dialektmysterier. Är det en betaltjänst eller hur kan jag se säsong 2? Det står bara att det inte visas på tv eller play. Var visas det???

Kommentarer

  • Hejsan Inger,

    TV.nu är en digital TV-tablå och en streaming/playguide. Så vi sitter inte på rättigheterna till program själva, utan guidar bara vidare till olika TV-kanaler och streamingtjänster såsom Netflix, SVT Play och liknande. Enligt den info vi har så kan man inte se svenska dialektmysterier någonstans för tillfället dessvärre.

    Men du kan alltid kontakta SVT och se om dom kan ge något svar på när det kan dyka upp igen.

    Ha det fint
    Hälsar
    Johannes