STG1

Stargate och Stargate Atlantis varför går dessa inte på play. Och när kommer Atlantis tillbaka

Kommentarer

  • Hej Jan,

    vi på tv.nu är enbart en TV-tablå, så vi styr inte över innehållet i varken "vanlig" TV eller play/streaming. Vi guidar helt enkelt bara våra användare vidare till rätt kanal eller rätt streamingsida. Men har du önskemål på att ett speciellt program ska visas så är det bäst att du hör av dig till den specifika kanalen eller play-sidan för att framföra dina önskemål 😀

    Ha det fint
    Johannes
  • Varför finns inte Stargate SG 1 på play från 1 sept. Där finns t.o.m 31/8 men inte sen?
  • Hej Bertil,

    enligt våra uppgifter så finns inte Stargate SG1 att streama på någon streamingplattform i Sverige just nu, utan visas bara på TV6

    Är detta inkorrekt? I så fall får jag höra med våra tekniker och se vad felet kan bero på.

    https://www.tv.nu/program/stargate-sg-1

    Hälsar

    Johannes