Språk och integration

Söndag 11 feb i "vår samtid" såg ja en man som föreläste såå bra. Kan inte komma på vad han hette. Någonting med aassad....el liknande. Kan ni ge mej namnet eller något forum på denna man eller nån stans där han föreläser.
Tacksam för svar
Lena

Kommentarer

  • Hejsan Lena,

    det är tyvärr ingen information vi på tv.nu har. Men testa att höra av dig till den aktuella kanalen så kanske du kan få tag i programansvarig eller liknande. Var det UR Samtiden du syftar på? I så fall kan du prova att höra av dig här: https://www.ur.se/kontakta-oss

    Hälsar
    Johannes
  • Salve!
    Otroligt bra film om "Blåbärsmålaren",som gav mig så mkt. om en begåvad målare,flera möten med lokalbefolkningen,så fyllt med empati och gemenskap.En del av "folkbildning" som SVT står för.I övrigt många goda dokumentärer.Tummen upp
    Lars Eklund
  • Hej Lars,

    Roligt att du hittade något bra på TV, men det är inte vi som bestämmer vad som visas. Kontakta istället kanalen som sände programmet så blir de säkert glada :).

    Med vänliga hälsningar,
    Victor