sportdelen visar för mycket

Alla andra delar som filmer osv visar vad som visas på mina kanaler men sportdelen visar alla möjliga vilket gör det jobbigt att se vad som jag faktiskt kan se (utan att behöva köpa fler tjänster)

Kommentarer

  • Hej Jan,

    Jag har kollat lite i vår backlog och vi planerar lite för sommaren nu och då ingår det att ta några tag kring sporten och filtreringen för streamingkanalerna är något vi kommer prioritera där. Förstår verkligen problemet och det blir ju värre också desto fler nya streamingkanaler som tillkommer eftersom de inte filtreras som de vanliga kanalerna idag på apparna.

    Hoppas du kan ha lite mer tålamod med oss, om inget går snett så är det något vi kommer åtgärda i sommar.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Hej Victor!
    Detta är ett liknande problem men har inte att göra med sporten utan det handlar om på tok fööör mycket reklam på eran tv-tablå sida som irriterar mig fast man tar bort efter ha valt först visa feedback tror jag det är och sen väljer man olika alternativt. tex har redan sett annonsen flera gånger osv... Men ändå kommer det upp en himla massa reklam när man uppdaterar sidan via en dator! Hoppas på kraftig förbättring på den delen tack!

    Mvh
  • Hej Mikael,

    Jag förstår, annonserna är ju ett nödvändigt ont förstås eftersom vi är nästan helt reklamfinansierade så det är en svår balansgång att tillfredsställa annonsörerna men också fortfarande ha en bra sajt o app förstås. Om det är någon speciellt reklam eller placering som är extra jobbig kan du ju alltid säga till så kan jag ta det vidare.

    Tyvärr kan man inte direkt blockera en annons som man kan göra på facebook eller twitter exempelvis men de har också flera annonsörer och är större företag så det är svårt för oss att kunna erbjuda samma funktioner.

    Trevlig helg!
    Victor