Sport notiser

Hej, hur ställer jag in specifika lag som favoriter istället för hela ligor i appen?
Jag vill tex få notiser när Sverige spelar handboll, och inte matcher mellan två andra lag. Eller tex när chelsea spelar premier league men inte när övriga premier league matcher s

tack
Karl

Kommentarer

  • Hej Karl,

    Roligt att du frågar, vi har ingen sådan funktion just nu men vi sitter med att förbättra sporten just nu så jag tar dina önskemål vidare till produktgänget, att följa ligor är något som jag vet har diskuterats. Tack för att du hörde av dig!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Om jag idag, 230108, söker på SPORT så visas inte Världscupen: Pokljuka, Mix Stafett som sänds på SVT1 14:25. Programmet finns med i TABLÅ under SVT1.
    Irriterande, tycker jag, och gör att jag inte litar på sökfunktionen i SPORT.
    Varför blir det såhär? Jag råkar ofta ut för detta.
  • Hej!
    Tack för att du hör av dig om detta! Vi har uppmärksammat det men haft tekniska utmaningar med att lösa det och tagit det vidare med våra utvecklare. Anledningen att det blir så här ibland är för att vi köper in datat till det som sänds på tv och sport som streamas från olika håll och ibland kan det hända att vi inte lyckas med "mappningen" av de två eventen. Men de gånger det händer lär vi oss mer om hur vi ska undvika detta och få till bättre matchning så det stämmer överallt - hela tiden!

    Tack för att du tog dig tid att höra av dig!
    / johanna
    Johanna Cervin