Sport

Alla sportkanaler glömmer bort att det finns två miljoner svenskar som inte förstår engelska.
Om en andfådd finne pratar engelska är det sex miljoner svenskar som inte förstår.

Varför måste studioreportrarna vara som Krösamajor och skynda sig ett tala om resultatet före
reportaget.? Även ett 3-minuters inslag kan vara spännande om man inte vet resultatat.

Kommentarer

  • Hej Bertil,

    Tv.nu är en tv-guide som guidar dig till vad som sänds på tv. Vi har alltså ingen påverkan på vad som sänds eller när det sänds.
    Kontakta gärna tv-kanalen som sänder programmet.

    Bästa hälsningar,