Sökte visning av " Major Crimes" fick svar på finska.

Hej
Sökte på *Major Crimes" men fick endast svar på finska. Jag kan inte finska. Inte ens datumen gav mig något begripligt.
Kanske kanalens fel - eller erat? Who knows - jobbigt iaf.....

Kommentarer

  • Hej,

    Är det den här sidan?
    https://www.tv.nu/program/major-crimes

    Ser att avsnitten fått finsk text, ska kolla upp vad det beror på, antagligen något som krånglar när vi läser in data från vår dataleverantör. På samma sida ser du även sändningstiderna, ser att de fyra kommande tiderna är på Kanal 5 men de beskrivningarna är på svenska.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor