skriva ut mina program dagligen

Kan inte längresomm tidigare skriva ut mina program inom givna tidsintervall
Vänligen meddela i detalj hur jag ska göra. Om ni upphört med den fina servicen kan ni lägga ner hela TVnu.
Hoppas ni enkelt kaförklara: hur skribr jag ut mina valda program mellan kl18 ch 22 dagligen???? DDet kunde jag enkelt tidigare.Snabbt ska vore perfekt.
lasse Gifvvaars
Lasse Gifvars

Kommentarer

  • Hej Lasse,

    Tyvärr är det så att den funktionaliteten inte finns kvar på tv.nu. Förstår om du är besviken. Anledning var att den skulle vara rätt komplex att bygga om, något som vi var tvungna att göra av flera tekniska anledningar, och den används tyvärr i väldigt låg grad. Du kan fortfarande använda webbläsarens utskriftsfunktion men du kommer t.ex. inte kunna skriva ut valda program dagligen emellan 18 och 22 t.ex. på det sättet.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor