Skogsbränder

Hur kan Ulf Danielsson prata om riksdagsbeslut angående bränder och resurser att tillsätta i dagsläget, när det brinner överallt i Sverige.
Hänvisar till Intervju med SVT kl 21:00 nyheter.
Oavsett politiska beslut, sätt in alla resurser vi har i samhället innan Sverige brinner upp.
Hans uttal i media är ju häpnadsväckande, SKANDAL.

Kommentarer

  • Hör med Ulf Danielsson direkt och framför dina synpunkter .
  • Hej Henrik,

    vi på tv.nu är enbart en TV-tablå och har ingenting med hans uttal att göra. Jag rekommenderar dig att höra av dig till honom för att framföra din feedback.

    Ha det bra.
    Hälsar
    Johannes