serie "utvandrare"

Hej,
när forsätter Ni serien om utvandrare med del 3 och 4 ?
Med vänlig hälsning
Peter

Kommentarer

  • Tv.nu fortsätter inte att sända serien och har aldrig gjort det heller  eftersom tv.nu bara är en programtablå. Kolla med kanalen som har sänt den så får du förhoppningsvis svar.
  • Hej Jan-Peter,

    vi på tv.nu fungerar bara som en TV-tablå där vi informerar vad som sänds på tv just nu. Har du frågor kring vad som en specifik kanal planerar att visa så rekommenderar jag dig att höra av dig dit 😀

    Ha det fint
    Johannes