ser på Johan Falk, nyss reklam, filmen i 3 m sen blir det reklam igen!! ?Mycke reklam ändå? Varför??

Mycket och reklam ofta, det förstör känslan i film och serier.

Kommentarer

  • Håller med dig men Tv.nu har ingenting med reklamen att göra.  Kanaler finansieras med reklamintäkter frånsett ettan och tvåan som kommer att skattebeläggas.
  • Hej Lotta,

    vi på tv.nu har ingen som helst makt över hur många eller hur få reklamfilmer som kanalerna använder sig av. tv.nu är enbart en TV-tablå, så det bästa är att du vänder dig direkt till den berörda kanalen.

    Ha det bra
    Johannes
  • Tack för era svar!

    Lotta
  • Jag tycker ni ska ta bort tv reklam och ni ska inte köra oss på karusell så ni ska kontakta de ni har kontrakt för att de ska sluta visa reklam för vi som vill inte ha reklam!
  • Ta bort reklam! Det är alla kanaler som visa teklam så eftersom ni har kontrakt med de då är det ni som ska kontakta de som kan stoppa reklam på min mobil och tv
  • "ni ska inte köra oss på karuselI"  vad menas med detta?
  • Hej Anna,

    Vi behöver visa reklam i appen, annars blir det ingen lön för oss som jobbar här. TV-reklam har vi inget att göra med tyvärr.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor