Se sporttablå

När jag vill se sporttablån går det inte att nå  servern.
Bengt Vällfors

Kommentarer

  • Hej Bengt,

    Tyvärr smög det sig in en bugg på sportfliken, vi släppte igår en fix för det, om du inte fått uppdateringen in gå in och uppdatera appen manuellt så borde allt fungera igen.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Ni anger att volleybolldamerna spelar bronsmatch idag….vilken koll har? De spelar final!!
    Tyvärr så går det inte längre att lita på er programtablå. det är ofta fel!
    Marie Owe
  • Hej Marie!
    Ledsen att det blivit fel här, vi har fått in fel data från vår dataleverantör och missat att det behövdes manuell handpåläggning och ändring på detta.
    Ska skicka detta till vår backend och kvalitetssäkrare. Vi genomför just nu förändringar för att få till helt korrekt sportdata så jag hoppas vi inte ska behöva se såna här missar i framtiden.

    Med vänlig hälsning, / Johanna
    Johanna Cervin
  • Hej igen Marie!

    Jag letade efter en skärmdump från gårdagens tablå nu för att skicka till utvecklarna så de kunde kika på problemet, menkunde inte hitta det. I vår SVT2 tablån var det info om finalen men där fanns ingeninfo om vilka lag som spelade med. Däremot fanns det i vår sporttablå, se bild nedan. Och där ser all info korrekt ut. Kommer du ihåg eller kan du hitta var det stod att de spelade bronsmatch?

    Johanna Cervin