Ridsport

Jag kan inte se ridsport som val på "mina sidor" längre. Dessutom skriver ni fel underrubrik när det gäller hoppning och dressyr, det är Inte galoppsport! Det är RIDSPORT! Ytterst irriterande, vänligen ändra underrubriken.

Kommentarer

  • Hej Yvonne,

    Man kan tyvärr inte följa sport längre då de sändningarna hanteras på annat sätt än vanliga sändningar men vi har i roadmapen i vår att kolla på sporten och hur man ska kunna följa sina favoriter på ett bättre sätt. När det gäller galopp och ridsport, har du något exempel på där det blivit fel?

    Med vänliga hälsningar,
    Victor