Resumé om program

Hej. På SVT1 sänds Fråga Doktorn. I beskrivningen av programmet står det att det sänds från Umeå och att det tidigare sänts från Norrköping. Verkar lite mossig information. Det är väl över tio år sedan det sändes från Norrköping? Förnyelse, please

Kommentarer

  • Hej Johan,

    Tack för att du sa till. Visst är det den generella beskrivningen och inte sändningarna som har fel text? Jag ser till att den blir uppdaterad!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor