Reklm

Tittade precis på dokumentären om det störtade planet i Anderna.
Där åt de upp sina döda kamrater för att överleva, som tydligen är sant.
Direkt bröts filmen med reklam för cloettas kekschoklad.
Visst, det är reklam, men mycket osmakligt. Hur tänker ni eller kanske inte....?
Mvh.
Jan Bergqvist

Kommentarer

  • Hej Jan,

    Tyvärr är det inte vi på tv.nu som råder över reklamen på tv. Prova att ta kontakt med kanalen så kanske de kan förklara hur de tänkt.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor