Programinformation

Varför har detaljinformation om program, episoder o film generellt, samt även sport o vilka matcher som spelas blivit så mycket sämre nyligen? Jättetråkigt o jättebesviken. Hoppas på åtgärder o förbättringar snarast.
M

Kommentarer

  • Hej,

    Vi har designat om men innehållet ska vara detsamma. Har du något exempel på där det brister? Sporten vet jag tyvärr kan påverkas av snabba tablåändringar etc. men om du har några exempel skriv de gärna till mig så kan jag kolla vad som gått snett.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor