Detta inlÀgg Àr gammalt och kan innehÄlla inaktuell information.

Programinformation

Kanske dags att uppdatera History med riktiga program. Tröttsamt och ointressant med bara "Kommer snart"..... Oproffsigt😒

Kommentarer

  • Hej!

    Vi har kontaktat vÄr dataleverantör om att denna kanal har Äterkommande problem och de ÄtgÀrdar det sÄ snart det gÄr, tror att vi till viss del fick ordning pÄ det igÄr iallafall.

    MVH / johanna
    Johanna Cervin
  • TV 9 visar programmet Wheelers dealeers dĂ€r man den 3:e maj i programmet
    totalt gör tokiga översÀttningar. Man beskriver bl.a att man byter en kamrem
    pÄ en Mercedes som inte har nÄgon sÄdan utan en kamkedja. DÄliga översÀttningar
    leder till att programmet vilseleder tittarna.
    Är det inte hög tid att höja kvalitĂ©n i programserien?
    Tonni Andersson

Kommentera eller skriv ett nytt inlÀgg

Ditt namn och inlÀgg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.