Programförslag

Ni kan bli bättre: När ni skriver om kommande bra filmer: Skriv redan i ingressen på vilken kanal filmen visas.
Annars är ni bra!
Bengt Igelström

Kommentarer

  • Hej Bengt,

    Tack för feedbacken, skälet till att vi oftast inte skriver ut det är att programmen kan finnas på flera tjänster eller flytta tjänst så därför hänvisar vi till vår hemsida. Men jag tar med det till vår redaktör så får vi se om vi kan bättra oss här.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor