Problem

Hej
För ca ett halvår sedan tog ni bort möjligheten att lägga till sport sändningar i Google kalendern. Efter några månader så kunde man lägga till sändningar som inte är Live. Sedan har inget hänt. Tänker ni åtgärda det felet? Det har ju gått väldigt lång tid så rimligen borde väl problemet varit löst vid det här laget. Hela poängen med eran app har ju försvunnit.

Kommentarer

  • Hej Gustav,

    Nu kan man lägga påminnelser och kalenderpåminnelser på de flesta sport events om du går ner till kanalerna det sänds på, men det finns ett problem som du kanske märkt. Man kan inte lägga det på sport event som endast går på play, det beror på att hela påminnelse / kalendersystemet rent tekniskt är uppbyggt kring tv-sändningar, finns inget stöd för att lägga påminnelser på sport event som saknar dessa utan ett större omtag. Förhoppningsvis är det något vi kan se om vi kan implementera längre fram.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor