Problem med att se trailers

Jag har upplevt under en längre tid problem i er app med att se trailer då det endast dyker upp en svart skärm med en indikation på att den tuggar utan att få igång filmen så jag får söka trailern på Youtube istället. Nu har det gått så lång tid så jag misstänker att ingen felanmälan detta, så då gör jag det.

Kommentarer

  • Hej Fredric,

    Det var inte bra, är det alla trailers som krånglar eller bara för specifika titlar? Om det är för specifika titlar har du några exempel så ska jag undersöka vad det kan bero på.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor