Påminnelsefunktionen

Varför kan man inte registrera en påminnelse för sportprogram? Det är ju en utmärkt funktion som syns i min Apple watch.

Kommentarer

  • Hej bernt!

    vi hjälps åt lite under julen att svara på frågor här när det är mkt ledigheter. Och dessvärre kan jag inte svara på denna fråga för vet inte exakt hur tekniken funkar. Men ber min kollega titta på det när han är i arbete nästa gång.

    Tack för att du hörde av dig!
    Johanna Cervin
  • Fick Bernt någonsin svar på frågan?
    Khaienne Sjökvist
  • Hej,

    Det verkar som jag missat det här. Nu kan man lägga påminnelser på sport som går på TV, men tyvärr inte på sport som endast går på streaming eftersom påminnelsefunktionen är uppbyggd kring tv-tider.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor