Påminnelse i kalender

Förr fick jag även mina ”tv.nu” påminnelser i min kalender. Utöver den popup som kommer på tv.nu sidan. Antagligen har jag själv tagit bort den funktionen. Nu vet jag inte hur jag kan få tillbaka den. Jag har sökt å sökt å sökt. I flera månader.

Kommentarer

  • Hej,

    Tyvärr finns det ingen inställning i appen för det när man tryckt bort den. Så det enda man kan göra i nuläget är att installera om appen. Glöm inte att skapa ett konto innan, annars måste du göra om inställningarna igen om du valt kanaler etc.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor