På Barnkanalens tv-tablå fanns överst en olämplig direktlänk till "Bra sex - nu även för tjejer".

Det finns direktlänkar till program om sex när man söker efter programtablåer riktade mot barn på Barnkanalen, det är inte lämpligt. Tänkte bara upplysa om det, för tv.nu kanske inte vet om det.

Kommentarer

  • Hej Hanna,
    det var inte bra förstås. Jag tar det vidare och ber produktteamet kika på det! Tack för att du hörde av dig.
    Hälsar
    Johannes