Out TV fel igen

Skrev i förrgår att OUT TV tablån visade inga sändningar , det funkade igår , men samma fel idag igen.!!! Har fortfarande inte fått svar på min senaste synpunkt. Vad är väntetiden typ en vecka eller så ???? Usel service.

Kommentarer

  • Hej Ove,

    jag svarade i förra tråden också. Men det verkar ha blivit något fel någonstans uppenbarligen, men vi kikar på det.

    Tack för att du hörde av dig

    Hälsar
    Johannes
  • Hej ! Verkar vara mycket som inte funkar hos er. Tacksam för ett svar angående tablån.  Med vänlig hälsning, ove