OS - STORSLALOM DAMER FEL SÄNDNINGSTID

Har ställt klockan och gått upp mitt i natten för att se Storslalomen i OS för damer men ni har angett felaktig sändningstid. Att ha koll på sändningstider kan ju inte vara svårt.

Kommentarer

  • Hej Ken,

    Tyvärr har det rört ihop sig med Kanal 5:s tablå i morse, verkar som den uppdaterats utan att det kommit fram till oss. Håller på o gräva i det och kan förhoppningsvis åtgärda det inom kort!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor