Mitt konto

Hej
När jag ska ändra kanaler som visas på Tv.nu, och logga in på mitt konto, för att göra det, så står det: Tiden har gått ut. Uppdatera sidan. Hur ska jag göra det, uppdatera sidan?

Kommentarer

  • Hej Andreas,

    Har du möjlighet att skicka en bild på när felmeddelandet dyker upp? Funkar det om du refreshar sidan?

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Det är samma problem när jag refreshar sidan.
    Skickar med en bild på felmeddelande.

    Mvh
    Andreas Gabrielsson

  • Hej Andreas,

    Hört runt lite och det beror troligtvis på dina webbläsar-inställningar. Fick några åtgärder du kan prova för att lösa det:

    • Rensa webbläsardata
    • Installera om appen om du inte gjort det redan
    • Prova att ändra standarwebbläsaren på din enhet
    • Säkerställ att du inte blockerar cookies
    • Du kan testa om det går på datorn exempelvis, då loggar du in här: https://www.tv.nu/min-sida/installningar
    Säg till när du testat det här, om det inte löser problemen hör av dig!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor

  • Hej
    Jag gjorde det på min dator och det funkade. Synd bara matt det Inte gick på eran app.

  • Hej Andreas,

    Har du testat stegen ovan när det gäller appen?

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Ja, jag har gjort sakerna som du rekommenderade, men inget fungerar, samma problem.
  • Hej Andreas,

    Vi tror vi hittat ett problem med att logga in som vissa kan råka ut för, vi jobbar på en lösning och hoppas vi kan ha det åtgärdat med nästa uppdatering.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Härligt att höra.
    Hoppas ni har lyckats med problemet på nästa uppdatering.
  • Hej, tyvärr har vi inte lyckats lösa problemet med denna uppdatering men utvecklarna jobbar med att lösa det så troligtvis kommer det med i uppdateringen efter denna.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Jag kan fortfarande inte se mina påminnelser i tv.nu. Jag är inloggad i tv.nu appen.
  • Jag kan fortfarande inte se mina påminnelser i tv.nu appen. Jag är inloggad i tv.nu appen? Jag har iPhone Apple telefon.
  • Hej Emil,

    Går det inte att läsa meddelandena jag skriver? Återigen vi hoppas lösa det efter nyår.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor