Mina kanaler

Varför tappar ni ofta bort VÅR programlista? Vill skriva ut listan med våra program ,men från o till får jag i utskriftvänliga PDF ALLA program och ingen ruta där man kan logga in personligt längre .
Borde finnas en ruta :visa/skriv ut MINA program. 82 år gammal och blir frustrerad när det bara så funkar så ibland.Varför kan ni inte ha kontinuerligt pålitlig funktion?  Och var gör jag för att få MINA program utskrivna/redovisade VARJE gång??
MVH
Lasse Gifvars

Kommentarer

  • Hej Lasse,

    Om du loggats ut borde också du ha fel kanalval på startsidan, är det bara utskriften som är fel? Går det inte att logga in igen (övre högra hörnet av sajten) och skriva ut?

    Kanske har du rensat datan i din webbläsare, då kan det hända att du loggas ut tyvärr men om du loggar in igen så har du din personliga tablå.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor