"Mina kanaler" funkar inte på sportfliken.

"Mina kanaler" funkar inte på sportfliken. Alla andra flikar, tablå, serier, filmer och dokumentärer visar endast program som sänds på "mina kanaler" men på sportfliken verkar alla program visas, även de som inte ingår i min kanalplan.

Kommentarer

  • Hej Per,

    Tack för din feedback, skälet till att sporten inte är filtrerad är för att många saknade stora matcher i sportfliken, men det blir ju fel när den är ofiltrerad också. Ska lyfta det med produktteamet för att se hur vi kan bättra oss.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor