Min tablå - borta, kan inte återskapa

Har alltid haft min tablå med 16 program som jag skrivit ut varje kväl inom tidsintervall.Kommer hem från landet, slår på TVn - min tablå borta. Kan bara se den totala tablån och det finns ingen möjlighet att återskapa den.
Urdåligt, ska jag behöva byta till någon annan presentatör.??
Er chans, tala snabbt om hur jag ska göra??
Min dator är en iMac, the biggest.

Kommentarer

  • Hej Lars,

    menar du att du haft 16 kanaler förinställda under ditt konto på tv.nu och att du nu istället ser alla kanaler? I sådana fall ber vi om ursäkt att dina kanaler försvunnit. För att återställa det kan du trycka på de tre prickarna (i alla fall om du använder webben och inte iPhone/Android) som finns till höger om kanalnamnet på den kanal du vill ta bort eller flytta.

    Om jag missuppfattat din fråga får du gärna förtydliga.

    Vänliga hälsningar

    Magnus