Mer info på detaljsidan

Hej

Om man exempelvis klickar på skidskytte så ser man inte om det är damerna eller herrarna som åker och vilken typ av lopp det är. Mer info borde finnas på detaljsidan.

Mvh,
Magnus

Kommentarer

  • Hej Magnus,

    Tack för feedback. Vi tar din önskan vidare och kikar på om vi kan utveckla vidare.

    Vänligen,
    tv.nu

  • Hej Lina!

    Detta saknar även jag!
    HUR GÅR DET MED MAGNUS FRÅGA???

    Dessutom borde även disciplin anges, alltså om det är klassiskt eller fristil, när det handlar om längdskidor samt vilken sträckan är landet oöm vi talar om längd eller skidskytte!

    Tack för en i stort i övrigt bra tjänst.
    Mvh /Allan
  • Hallå Allan.

    Det ligger i utvecklarnas att göra-lista vet jag, men det finns inget spikat releasedatum eller datum då det beräknas vara färdigt tyvärr. Så jag kan inte ge dig något mer specifikt svar än så.

    Tack för att du engagerar dig i vår tjänst!

    Ha en bra dag
    Hälsar

    Johannes
  • Hej Johannes!

    Exakt samma problem gäller ju även när kanalerna sänder t.ex. friidrott så alltså är det angeläget att få detta fixat snarast ÄVEN om skidsäsongen hinner ta slut.

    Av det skälet är jag väldigt intresserad av att kontinuerligt få uppdateringar om när detta kan bli åtgärdat.

    Kan du lova mig det?
    Mvh /Allan

  • Hej,

    Det finns ett ärende om det här. Problemet är att informationen finns i titeln när man klickat på programmet på android-appen men speciellt vintersport har väldigt långa titlar så det klipps bort. Utvecklarna jobbar på det i skrivande stund, så det kommer med i nästa uppdatering.

    Har inget datum för det men inom en månad eller så skulle jag tippa på att den uppdatering är släppt.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor