Markering av ett program

Markeringen av t.es. Rapport kl 19:30 så blir programmet markerat med svart text ruta. Denna ligger inte kvar om jag stänger av datorn. På mobilen visas det inte alls. Hur får jag det att fungera?

Kommentarer

  • Hej Thomas,

    Vi ska undersöka vad det är för bugg som orsakat och fixa detta. Förhoppningsvis är detta något vi kan få löst i närtid, hoppas du kan ha lite tålamod med oss så länge, funktionen kommer tillbaka!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor