Lotto dragning

Ni sa att lottdragning finns på eran hemsida. Detta stämmer ju inte alls.
Räcker det inte med att ni förstörde bäst I test. Vad håller ni på med.?????
Ingabeth Fredriksson

Kommentarer

  • Hej,

    Visade vi det på tv.nu? Vilken tid och kanal i så fall? Om det är så att TV4 slutat sända programmet så är det tyvärr inget vi råder över, men om det är i fel i tablån kan jag få det åtgärdat.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor