logga in

Jag är visserligen gammal men om jag kryssar i att jag vill att lösenordet ska vara kvar så förväntar jag mig detta. Så ofta får jag försöka komma ihåg men får beställa ett nytt för att logga in.
Jag har valt mina kanaler på min TV-sida snart 50 gånger men de bara försvinner och jag får välja om igen för det dyker upp alla tusentals kanaler som finns på tv. Vad är felet?

Kommentarer

  • Hur länge ska det vara så här dåligt?

    Det är fortfarande lika dåligt. Inget funkar med inloggningen. Varje gång jag försöker logga in med Schibsted-login, det enda alternativ som nu finns, så skickas jag tillbaka till sidan där jag var för att försöka logga in. Jag har provat att även ändra lösen för mitt konto och trodde då att jag blev inloggad. NEJ! Kommer fortfarande inte åt inställningar, favoriter osv.
      Hela tiden så försvinner de kanalval och sorteringar jag gör, de går inte att spara. Jag får göra om allting nästan varje dag.
  • TV.nu Kundservice varför kan ni inte ge svar på inloggningsproblemet?

    Är det till Schibsted man ska vända sig för att få rätsida på problemet med att de kanaler man valt på "min TV-sida" gång på gång försvinner och man får göra om hela proceduren?
    Mitt lösenord försvinner också trots ikryssande att det ska vara kvar.

  • Hmm, funkar bra för mig, på flera datorer/enheter.

    Kan orsakas av inställningar i browser (tillåt cookies etc.) eller säkerhetspaket (virusskydd/brandvägg etc.).
    Vad kör ni på för plattform/operativsystem? Browser?