Ljud som saknas

Talet på polarexpressen saknas
Mats Andersson

Kommentarer

  • Hej! Du har kontakt tv.nu som är en tv-guide men inte en kanal som är ansvarig för vad som sänds. Du behöver kontakta kanal5 direkt, de ägs av Warner bros / Discovery.
    Hoppas du får svar där! Såklart vill man ha fungerande tal annars blir ju filmen meningslös. synd!
    Med vänlig hälsning, Johanna
    Johanna Cervin
  • Hvordan bli kvitt den forklarende talen som ødelegger opplevelsen av filmen?? Det gjør meg gal
    .mvh Bjørn Gjølme
    Bjørn Gjølme
  • Hej Björn!

    Du låter som att du kanske har slagit på Syntolkning via någon meny på din TV/smart-Tv eller liknande. Eller så var det någon sändning igår som hade det inlagt i sin sändning.
    Det är inget vi på tv.nu har någon kontroll över dessvärre, men hoppas att det ska lösa sig!

    Med vänlig hälsning, / Johanna
    Johanna Cervin